Klachtenregeling
Wij verzoeken u altijd om uw bestelling altijd direct na bezorging te controleren. Hierbij dient in ieder geval gecontroleerd te worden of de bestelling compleet is (of de juiste producten geleverd zijn en of de juiste aantallen geleverd zijn) en of er sprake is van beschadigingen. Indien er een probleem is m.b.t. de juiste producten en/of de juiste aantallen, kunt u een e-mail sturen naar info@tegelsverkoop.nl.LET OP: Bij bestelling wordt koper geacht minimaal 5% snij- en breukverlies te aanvaarden.
Indien er sprake is van schade dient u dit binnen 3 dagen na levering schriftelijk te vermelden (een e-mail is voldoende) aan Tegelsverkoop .
LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.
Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@tegelsverkoop.nl.
Download klachtenformulier (PDF)
Download klachtenformulier (WORD)
Na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier neemt een medewerker van wij binnen 5 werkdagen, contact met u op.